קבלן בניין רשום – מה זה אומר?

קבלן בניין רשום – מה זה אומר?

בנייה של מבנה מגורים, מבנה תעשייה או מבנה מסחרי מכל סוג שהוא, הוא משימה לא קלה.
לא משנה מהו גודלו של המבנה בפועל וגם עד כמה מורכבת הבנייה, הדבר דורש ידע, ניסיון וגם יכולת מקצועית ברמה גבוהה. המבצעים את העבודה הם הקבלנים (חלקם עושים זאת יחד עם עובדים נוספים),
קבלנים רשומים עם הכשרה רלוונטית בתחום, המורשים לבצע את העבודה עצמה. כאשר מדברים על קבלן בניין רשום מתכוונים לקבלן הרשום בפנקס הקבלנים שיש לו את הידע וגם את הכישורים הרלוונטיים לביצוע אותן עבודות בנייה.

מה אומר ודורש החוק

על פי החוק במדינת ישראל, קבלנים העוסקים בתשתיות, שלד וגם בחשמל, אינסטלציה, שיפוצים או איטום, נדרשים להיות רשומים בפנקס הקבלנים.
רישום שכזה מאפשר פיקוח וגם בקרה וכן הטלת סנקציות במידה ואותם קבלנים אינם מבצעים את עבודתם כראוי ולא פועלים בהתאם לכל הפרמטרים הנדרשים.
חברות בנייה ויזמות המעסיקות קבלנים בשורותיהן דורשות רישיון קבלן מהקבלנים שבחרו לעבוד איתם כחלק מתנאי הקבלה לפרויקט הבנייה.
רישיון זה הינו ההוכחה הרשמית כי יוכלו לבצע את העבודה הרלוונטית ושברשותם ההכשרה הנדרשת לעבודת הבנייה שאותה הם מציעים.

על יתרונותיו של רישום זה

לרישום בפנקס הקבלנים יתרונות רבים עבור אותם הרשומים. קבלני בניין רשומים יכולים להשתתף במכרזים ממשלתיים גדולים, במכרזים של רשויות מקומיות וגם במכרזים שונים של משרד הביטחון.
הם יכולים להעסיק עובדים תושבי השטחים, הם יכולים לשמש כקבלני משנה ולעבוד בשיתוף פעולה עם קבלנים פרטיים וגם עם חברות בנייה וכן לקחת חלק בפרויקטי בנייה הרלוונטיים להיקפים גדולים מאד (כאלה שמעורבים בהם סכומי כסף גבוהים מאד).

זקוקים לשירותיהם של קבלנים מתחומי הבנייה השונים? איכות הבנייה, העמידה בכל התקנים הנדרשים, מקצועיות וגם ניסיון הם פרמטרים שחשובים לכם?
פיקסמן, חברה קבלנית מובילה בתחומה, היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ומענה לשאלות שונות, התקשרו לטלפון 03-7575775

דילוג לתוכן